Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2012 03:54 - За Бог, Христос и Библиите онлайн
Автор: celestian Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1761 Коментари: 4 Гласове:
0



Какво ме поддтикна да напиша тази статия - Преди година попаднах на онлайн издание на Библията. Използвах го като справочник при търсене на пасажи от Библията понеже е доста лесно и удобно. Докато един ден не забелязох странен пасаж, който някак си не се връзваше с разбиранията ми.

В онлайн Библията в Евангелието от Матей, глава 10 стих 38 Христос казва: и който не вземе кръста си и не върви след Мене, не е достоен за Мене

Нещо в това изречение не ми хареса, имах чувството, че нещо не е както трябва. Отидох в магазина и си купих Библията на книга. "Напечата се тази Библия през 2009 година от Рождество Христово по изданието на Св. Синод на Българската Православна Църква от 1982 година". Тоест, изданието, което си купих е копие на Библията от 1982 година.

В Евангелието от Матей, глава 10 стих 38 Христос казва: и който не вземе кръста си, а следва подире Ми, не е достоен за Мене.

Това написаното във книжната Библия за мен е много по смислено. Ако вникнете в двата текста ще забележите, че разликата е огромна. Просто огромна.

За мен смисълът в онлайн изданието е такъв: Вие сте роби, аз съм ваш Началник. Следвайте ме и всичко ще е наред.  Това е. Личното развитие и търсене на Бога спира. За какво ви е да се развивате, след като всичко което трябва да направите е да вървите след началника като послушни овце. А той още си има и пастири на Земята които даже по-добре от него знаят Неговата воля. Последното е иронично.
А смисълът на изречението в книжната Библия за мен е такъв: Ние сме деца Божии. Не вървете след Мен, а сами търсете своя път към Бога. Това по същността си е огромен тласък за развитие и лично устремление към Бога. И според мен наистина това, което е имал предвид Христос.

Изпратих съобщение до администраторите на сайта и след известно време след като не видях промяна просто изтрих линка към страницата от списъка ми. Понеже вече не я помня не мога да ви я кажа. Но днес попаднах на друго онлайн издание на Библията:
http://biblia.duh-i-istina.net/index.php?k=40&g=10&tr%5B%5D=1
и съответно реших да проверя този пасаж. И там картината е същата. Логичният въпрос е доколко може да се вярва на тези Библии. И отговора е - Донякъде. Вероятно в главното информацията е точна, но е възможно ключови моменти да са извратени. Не зная дали тези сайтове са на откровени сектанти или официалната църква дотолкова се е извратила, но реших да напиша този блог като предупреждение към хората, който го прочетат.

С Уважение
Иван




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estirbg - Приятелю,
09.04.2012 21:41
"Напечата се тази Библия през 2009 година от Рождество Христово по изданието на Св. Синод на Българската Православна Църква от 1982 година". Тоест, изданието, което си купих е копие на Библията от 1982 година." Е ФАЛШИФИКАТ!!!
НЕТОЧНА! НЕ СЕ ЗНАЕ ДАЛИ УМИШЛЕНО ИЛИ НЕ, НО ТАЗИ ГРЕШКА МОЖЕ ДА е ФАТАЛНА ЗА СОБСТВЕНОТО НИ СПАСЕНИЕ, ЗАЩОТО ОТПРАЩА МИСЛИТЕ И РАЗСЪЖДЕНИЯТА НИ В ПОГРЕШНА ПОСОКА!!!
ИСУС ВЛАГА ДЪЛБОК СМИСЪЛ В ДУМИТЕ СИ:"който не вземе кръста си и не върви след Мене, не е достоен за Мене".
За да бъдеш истински последовател на Христос, достоен да се наричаш Негов ученик, е нужно да загърбиш целия светски живот, с неговите фалшиви илюминации и светски грижи и да понесе тежкия кръст на живот на посвещение за спасяване на хората.
"Който...не върви след мен" , значи че трябва да следваме Неговите стъпки, Неговите лишения и страдания да понесем в името на спасението на събратята си. За да си досотоен последовател какво трябва да направиш? - трябва да следваш Неговия пример. Той е еталонът, към който трябва да се стреми всеки, който иска да обитава във вечността. Как ще го постигнеш, ако не вървиш след Него, а срещу Него? Не вървя ли и бунтовника Сатана срещу Бога и Неговият Закон и повеления и не подписа ли сам присъдата си, която ще се изпълни в края на времената....
Това, което споделяш е много обезпокоително за новоиздадените Библии. В последните времена явно ще има фалшификации и е наложително да се търсят много по-старите издания.
Да се сравнява и при недоумения, да се търсят вещи духовни лица от истинските църкви (лично препоръчвам адвентната, тъй като съм имала горчив опит в правослвната и евангелската - те не покриват Библейските изисквания относно Божия закон и проповядват фалшиви доктрини, както за Божия ден (а той е Събота!), така имат и погрешни доктрини засягащи пророчествата в Словото.
Успех, приятелю, в издирването на Истината!
цитирай
2. celestian - Ами
10.04.2012 06:05
Аз просто не се считам последовател на Христа, а дете на Бога. Точно какъвто и Христос е бил. Забележете, това не означава че отричам Христос. Просто доколкото разбирам нещата Бог е казал да не си създаваме кумири. За мен да смяташ, че Христос е Бог си е чисто кумирство. Защото Бог е един. И няма един Бог, който е изпратил сина си Христос на Земята, който от своя страна е също Бог. Ето ти вече и втори Бог. А ако добавим и както учи църквата и третият, лошият Бог - Дявола къде отиде единобожието? Бог е един. Период.
Никъде в блога не пише да вървиш срещу Христос, а да вървиш успоредно с него по пътя към Бога.
цитирай
3. анонимен - Преводът на Православната Църква
10.04.2012 11:19
е по-добрият, защото в православния превод е казано, че не е достатъчно само да вървиш след Бога, но трябва да положиш и усилие като си понесеш кръста, защото "Не всеки който ми казва Господи, Господи ще влезе в Царството Небесно". А фалшификат са ученията на всичките ти там адвенти, харизматици, лутерани, лъжесвидетели,римокатолици и т.н. "Един е Господ, една е вярата, едно е кръщението".(Еф.4:5).
Бог е един, но има три лица - Бог Отец, Бог Син и Свети Дух. Бог Син е Словото,чрез Което всичко е станало. А то е родено в смисъл както мисълта ражда словото, а не в смисъла на човешкото раждане. А Бог Свети Дух е Този, Който оживотворява и говори чрез пророците.

След това рече Бог: да сътворим човек по НАШ образ, (и) по НАШЕ подобие; и да господарува над морските риби, и над небесните птици, (и над зверовете) и над добитъка, и над цялата земя, и над всички гадини, които пълзят по земята.

Забележи, че и цар Давид нарича Месията в Псалом 44 - Боже.
7. Твоят престол, Боже, е вечен; жезълът на правотата е жезъл на Твоето царство.
8. Ти обикна правдата и намрази беззаконието, затова, Боже, Твоят Бог Те помаза с елей на радост повече от Твоите съучастници.

И това: (Йоан 1:1-3)

1 В начало беше Словото, и Словото беше у Бога, и Бог беше Словото.

2 То беше в начало у Бога.

3 Всичко чрез Него стана, и без Него не стана нито едно от онова, което е станало.
И думите на Христос:
"Аз и Отец едно сме" (Йоан 10:30)
"Вярвайте Ми, че Аз съм в Отца, и Отец е в Мене; (Йоан 14:11)
“Истина, истина ви казвам: преди Ааврам да е бил, Аз съм” (Йоан 8:58)
Има и още примери, но няма да ми стигнат символите.

А относно дяволът, той не е никакъв бог, а е просто паднал ангел. Това е и причината за падението му, че той е искал да бъде равен на Бога. Той е безсилен пред Него, това което прави, го прави там, където Бог допусне. Примерът е в книга Йов.
цитирай
4. estirbg - "....А фалшификат са ученията на всичките ти там адвенти, харизматици, лутерани, лъжесвидетели,римокатолици и т.н." - рече православния
10.04.2012 18:56
Приятелю, православието е пълно с езически обичаи, идолопоклонство, нарушава Божия закон, като се е отрекло от истинския Божи ден - Съботата и спазва римокатолическия фалшив ден на поклонение - неделята. Нещо повече Божията свята събота е постановил като ден на мъртвите!!! И това, ако не е заблуда и лицемерие, здраве му кажи....!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: celestian
Категория: Новини
Прочетен: 17231
Постинги: 4
Коментари: 6
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930